| Atbilžu arhīvs | № 73455, Latviešu literatūra, 11 klase LŪDZU PALĪDZIET! pārbaudes darbs 11. klasei par Aspazijas dzeju | | |
| |
M.K | 1.Dzejniece un dramaturģe Aspazija(īstajā vārdā………Johanna………….. ………Emīlija…………) ir …romantisma…………… literatūras virziena pārstāve.(2p) 2.Kas kopīgs liriskās biogrāfijas dzejoļiem?(2p.) Visos dzejoļos tiek pausts pārdzīvojums ,dzīves pieredze un rūpes, saistot to ar dabas parādībām un salīdzinājumiem. 3Kādas rakstura īpašības piemīt liriskajai varonei?(3p.)
Turpinājums failā. | |
| | № 74233, Latviešu literatūra, 11 klase Lūdzu, lūdzu kds palīdziet. | | |
| |
M.K | :) | |
| № 74234, Latviešu literatūra, 11 klase Lūdzu, lūdzu kāds palīdziet. | | |
| |
M.K | :) | |
| № 74295, Latviešu literatūra, 11 klase Lūdzu, lūdzu palīdziet.:))) | | |
| |
M.K | :) | |
| № 74296, Latviešu literatūra, 11 klase Uzdevums bildē. | | |
| |
M.K | Mana utopija Pasaule nekad nav bijusi ideāla, bet mēs visi vēlētos, lai tā tāda būtu. Lai tā notiktu, pasaulē jāvalda vienlīdzībai, izpalīdzībai, mīlestībai, godprātībai un draudzīgai attieksmei. Vienlīdzība ir tā utopija, kuru lai kā mēs vēlētos neviens visos šo gadsimtu laikā nav varējis īstenot. Mēs visi vēlamies būt vienlīdzīgi, ar vienādām tiesībām, vienādiem ienākumiem, vienādi mīlētiem, bet pasaulē valda sašķeltība, kas iedala cilvēkus pēc dažādiem to stāvokļiem.
Turpinājums failā. | |
| | № 74613, Latviešu literatūra, 11 klase Kādus tēlainos izteiksmes līdzekļus (tropus – mini piemērus) un sintaktiskos paņēmienus autors izmantojis? Teksts failā/ | | |
| |
M.K | 1. Kādus tēlainos izteiksmes līdzekļus (tropus – mini piemērus) un sintaktiskos paņēmienus autors izmantojis? (6p.) (Palīgmateriāls pie literatūras tēmas “Eksistenciālisms”par “Sōlu”un pie latviešu valodas tēmas “valodas stilistiskie, emocionāli ekspresīvie un mākslinieciskie izteiksmes līdzekļi’- tabula “Tropi un stilistiskās figūras. Sintaktiskie paņēmieni – teikumu uzbūve.) Tropi: Salīdzinājums- darīja to kā garlaikodamās Metafora-puskrēslu melnoja Epitets- mirdzums iegailējās Personifikācija-priežu sils nopurināja sniegu Litota- pelēcīgi dzeltena seja izciliem vaigu kauliem
Turpinājums failā. | |
| № 74699, Latviešu literatūra, 11 klase Trimdas literatūra.
Pārbaudes literatūrā 11. klasei „ Trimdas literatūra ”
| | |
| |
M.K | Pārbaudes literatūrā 11. klasei „ Trimdas literatūra ”
1. uzdevums. Atbildi uz testa jautājumiem! ( 11 punkti ) • Ar jēdzienu „trimdas literatūra ” latviešu rakstniecība pirmoreiz saskaras a)pēc 1905. gada revolūcijas, kad bēgļu gaitās dodas daudzi kultūras darbinieki, b)Pirmā pasaules kara laikā, c)19. gs. vidū, kad veidojas jaunlatviešu kustība.
Turpinājums failā. | |
| № 74724, Latviešu literatūra, 11 klase Pārbaudes darbs. 11.kl. Sirreālisma iezīmes L.Stumbres lugā "Līst" Izlasi lugu un atbildi uz jautājumiem! | | |
| |
M.K | Pārbaudes darbs. 11.klase. Sirreālisma iezīmes L.Stumbres lugā “Līst”. Izlasi lugu un atbildi uz jautājumiem! 1. Raksturo lugas darbības laiku un vietu! Kādas sirreālisma iezīmes parādās? (4p.) Laiks-Pavasaris. Darbības vieta-vasarnīca. 2. Raksturo lugas tēlus! Kādas sirreālisma iezīmes parādās? (4p.) Alise-jutekliska, pasaulē saskata garīgās vērtības- ģimenisko, mīlestību. Vilis-jūtu pasaule nav tik attīstīta, vairāk saskata mantiskās vērtības. Sirreālisma pazīmes-gara pasaule, bezapziņa,pārdzīvojums, spilgtas emocijas, kāpinājums.
Turpinājums failā. | |
| № 74725, Latviešu literatūra, 11 klase Pārbaudes darbs. 11.kl. Valoda, sabiedrība, identitāte. Fonētika, frazeoloģija, sintakse. Paldies!!! | | |
| |
56151md | pielikumā | | |
| |
M.K | Pārbaudes darbs. 11.kl. Valoda, sabiedrība, identitāte. Fonētika, frazeoloģija, sintakse.
1. uzdevums. Izlasi tekstu un 5.–9. teikumā saliec pieturzīmes! (10 p.) Izraksti pasvītrotos vārdus un izskaidro tos! (9 p.) Formulē teksta komunikatīvo mērķi! (2 p.) (Komunikatīvais mērķis –nolūks, kura dēļ tiek sniegta informācija un veidots teksts) 1. Mūsdienās Latvijā, pieaugot valodu konkurencei, mazināslatviešu valodas aktīva, motivēta lietošana, tas rada nepieciešamību veikt mērķtiecīgākus pasākumus valsts valodas attīstībai, tajā skaitā paplašinot latviešu valodas lietojumu, īpaši lielajās pilsētās, un veicot pētījumus situācijas apzināšanā. 2. Joprojāmlatviešu valoda nefunkcionē pienācīgā mērā vairākās sfērās: policijā, sabiedriskā transporta un rūpnieciskās ražošanas sfērā, privātajā uzņēmējdarbībā, publisko pakalpojumu sniegšanas jomā. 3. Šobrīd vērojamas divas bīstamas tendences, tas ir, valsts valoda nepietiekami tiek izmantota par latviešu un Latvijas minoritāšu pārstāvju saziņas līdzekli neformālajā komunikācijā, kā arī notiek latviešuvalodas lietojuma pareizības pazemināšanās profesionālajā darbībā, piemēram, plašsaziņas līdzekļos, kur jālieto mūsdienīgām valodas normām atbilstoša terminoloģija, pareizrakstība, gramatikas normas un jāizvēlas komunikatīvajam mērķim atbilstošs valodas variants un stils.
Turpinājums failā. | |
|
|